Poznajcie mentora, który wesprze Was w zakresie marketingu i eksperymentów biznesowych.

Jacek Lipski

Jest ekspertem od budowania strategii marketingowych i planów komunikacji marketingowej. Ma ponad 15 lat doświadczenia w obszarze projektowania modeli biznesowych, propozycji wartości i eksperymentów biznesowych oraz planowania działań internacjonalizacyjnych i marketingowych dla MŚP i startupów.

Od grudnia 2015 roku działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant specjalizujący się w przeprowadzaniu audytów marketingowych, projektowaniu strategii marketingowych i internacjonalizacyjnych oraz prowadzeniu szkoleń. W tym czasie zrealizował ponad 20 projektów doradczych, głównie dla polskich firm produkcyjnych w związku z ich ekspansją zagraniczną (rynki: Rumunia, Bułgaria, Ukraina, Hiszpania, Niemcy, Norwegia, Szwecja, USA, Wielka Brytania). Przeszkolił i skonsultował blisko 250 projektów startupowych w ramach Platform Startowych (Connect, TechnoParkBiznesHub) oraz licznych programach akceleracyjnych, w tym „SharOn Academy”.

Jacek posiada „Certificate in Professional Marketing – Award in Marketing” wydany przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing oraz “Professional Diploma in Digital Strategy & Planning” wydany przez brytyjski Digital Marketing Institute. Poza tym jest trenerem Startup Academy oraz HugeTech z Rzeszowa, mentorem startupów w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości w Lublinie, pomysłodawcą i współautorem e-booka „Lubelskie Startupy 2015” oraz autorem bloga branżowego (www.jaceklipski.pl)